Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Vivaro Bus N1, czyli z tańszym silnikiem i dotacją

 

Vivaro Kombi Bus N1

Vivaro Bus 9-osobowy z kategorią N1 zamiast M1 pozwala kupić go z tańszym silnikiem spełniającym "tylko" normę Euro 5 i otrzymać dotację PFRON, UE.

Usunąć fabryczny trzeci rząd siedzeń z busa Vivaro i zastąpić go fotelami "made in Poland" - to recepta na tańszego busa i dotację, za sprawą przepisów, które tłumaczymy poniżej...

Zacznijmy od banału - Opel oferuje fabryczne 9-osobowe busy (pod nazwą handlową "Kombi") i taki byłoby kupić najprościej, gdyby nie pewien problem... fabryczny bus może wyjść drożej niż lekko przerobiony w Polsce. Dlaczego?

 

Kategoria M1 a N1

Fabryczny bus będzie miał w homologacji kategorię M1 (do przewozu osób, do 9 miejsc razem z kierowcą). A samochody M1 już od 1 września 2015 są objęte normą emisji Euro 6 - czytaj: kupisz je z droższym silnikiem Diesla. Więcej.

Jak kupić busa z tańszym silnikiem Diesla, spełniającym "tylko" normę Euro 5? Wyjąć z niego w Polsce tylny rząd siedzeń, włożyć inne siedzenia i zrobić z niego samochód kategorii N1 (objęty normą Euro 6 dopiero od 01.09.2016, a w niektórych przypadkach od 01.09.2017. Tu wyjaśniamy. Oczywiście operację wymiany siedzeń i kawałka wykładziny zleci firmie Carpol salon Dixi-Car.

 

Dotacja

Druga korzyść z kategorii N1, to ew. dotacja, którą można dostać:

  • z PFRON (bo takie Vivaro ma homologację na pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych),
  • albo EU (dla pojazdu specjalnego, który to warunek również adaptowane Vivaro spełnia).

 

Wniosek

Kupując busa konwertowanego w Polsce, kupujesz de facto fabryczne Vivaro Kombi, które po drodze odwiedziło polską firmę Carpol, wyjęto mu tam tylny rząd siedzeń, w to miejsce włożono inne siedzenia (lepsze, bo indywidualne, odchylane i z możliwością demontażu przez klienta), dzięki czemu samochód ma kategorię N1 zamiast M1 w homologacji, tańszy silnik Diesla i możliwość otrzymania dotacji.

 

Trzeci rząd foteli Vivaro bus Kombi N1

Lepsze, polskie fotele. Zamiast kanapy, indywidualne, odchylane. Dzięki nim homologacja N1 z przywilejami - patrz tekst powyżej.

pdf Zdjęcia, dane zabudowy

pdf Broszura Carpol, więcej zdjęć

 

 

Kontakty: Dział floty Dixi Raszyn | Dział floty Dixi Radom

 

HDS

HDS

 

lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: opel vivaro, bus, kombi, homologacja N1, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazd specjalny

 

 

 

Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!

03.2024

BAIC Beijing 5 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 3 samochód do jazdy próbnej

Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.

A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Godziny pracy salonu


Prezentacja Vivaro
Kompendium wiedzy nt. Vivaro, opcje, nadwozia, dane

Prezentacja PDF
Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz

Nagroda dla Vivaro

Fleet.com.pl

Najlepszy samochód flotowy w kategorii do 2.8 t DMC w konkursie Fleet Derby magazynu "Fleet", Polska.

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Ocenili nas

"

Chciałbym razem z żoną bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki skierujemy do Dixi-Car Raszyn.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Torres, w promocji, cena, gwarancja