Miechy zawieszenia: Opel Movano, Vivaro

 

Miech zawieszenia, poduszka powietrzna

Miech tylnego zawieszenia w samochodzie dostawczym dmc do 3,5 t.

Miechy - pneumatyczne zawieszenie do Movano i Vivaro. Poprawiają stabilność busa pod obciążeniem, zwiększają komfort kierowcy. Możliwość montażu miechów u nas w serwisie. Miechy firmy Drive-Rite z autoryzacją Opla.

Miechy w pojazdach o dmc do 3,5 t stały się popularne dzięki przewozom międzynarodowym. Większość miechów montuje się w busach, zabudowach międzynarodowych z plandeką i kurnikiem. Czasem też do blaszaków.

 

Co dają miechy - resory pneumatyczne?

  • podnoszą komfort jazdy
  • poprawiają stabilność pojazdu podczas jazdy z ładunkiem
  • zmniejszają wrażliwość pojazdu na boczny wiatr
  • indywidualna regulacja ciśnienia w sprężynie powietrznej zezwala na optymalne ustawienie wysokości zawieszenia
  • zoptymalizowana geometria zawieszenia także pod obciążeniem
  • stała wysokość nadwozia i prześwit – niezależnie od obciążenia
  • zestaw łatwy w instalacji i przyjazny dla użytkownika system
  • w pełni przetestowane i zatwierdzone przez Opla oraz TUV - polecane do Movano (szczególnie do skrzyni z plandeką) i Vivaro.

 

Gdzie się je montuje?

Bus z plandeką do 3,5 t, kurnik

Typowy samochód - bus, w którym powinny być miechy - poduchy zawieszenia.

U dealera (w naszym serwisie) albo w polskiej firmie zabudowującej podwozie. U dealera wyjdzie taniej. Ok. 3,5 h trwa montaż u nas. Montujemy poduchy i w samochodach nowych, i w używanych.

 

Do jakich samochodów?

W ofercie Opla przede wszystkim do Opli Movano, zwłaszcza w wersji skrzynia z plandeką. Również do Opli Vivaro, które jeżdżą w długie trasy i bywają przeciążane.

Do samochodów zarówno z przednim, jak i tylnym napędem (tylny napęd mamy w niektórych wersjach Movano).

Koła pojedyncze lub koła bliźniacze.

 

Dostępne zestawy

Montujemy poduchy na tylnej osi.

  • Najważniejszy podział, to czy w zestawie jest kompresor. Polecamy zestawy z kompresorem, żeby nie tracić paliwa na dojazd do zewnętrznego źródła sprężonego powietrza
  • Zestaw może być wzmocniony - wtedy w pojeździe zostaje oryginalny odbój belki tylnej, albo standardowy - wtedy usuwany jest oryginalny odbój
  • Zestaw może być jedno- lub dwuobwodowy. Dwuobwodowy ma dwa manometry i niezależnie można korygować ciśnienie w miechach, gdy mamy na jedną stronę przeciążoną pakę
  • Zestaw może mieć czujnik niskiego ciśnienia powietrza, który spowoduje ew. dopompowanie poduszek - wtedy kierowca jest zwolniony z pamiętania o pneumatycznym zawieszeniu

Na pewno polecamy zestaw z kompresorem-sprężarką, ew. można zrezygnować z dwóch obwodów. Przy Movano cena zestawu wynosi ok... 1,0-2,5% ceny nowego pojazdu, czyli są to funny money, na tle korzyści jakie daje pneumatyczne zawieszenie.

 

Miech, poduszka pneumatyczna

Miech, poduszka pneumatyczna. Dwie montujemy na tylnej osi.

Uwagi eksploatacyjne

  • Ciśnienie w poduszkach utrzymujemy na co dzień w przedziale od 1 atm (1,01 bar) do 7 atm (7,09 bar). Najwyższa wartość przy samochodzie obciążonym; ważącym w granicach dopuszczalnej masy całkowitej. Jazda poniżej 1 atm może spowodować uszkodzenie resorów pneumatycznych (poduszek).
  • Podnosząc w serwisie samochód z poduchami opierając go na punktach podparcia na ramie (a nie na kołach), spuszczamy całkowicie powietrze z obu poduszek.
  • Przestrzeń wokół nieobciążonych poduszek powinna wynosić min. 15 mm, żeby poduszki nie ocierały o otoczenie przy załadowanym pojeździe (rozszerzają się pod naciskiem).
  • Warto korygować ciśnienie w miechach po załadowaniu, rozładowaniu pojazdu, dla optymalnych doznań kręgosłupa kierowcy.

 

 

 

Pneumatyczne zawieszenie, miechy Opel Vivaro

Głównym "klientem" miechów jest Movano, ale w mocno obciążanym (przeciążanym) Vivaro pneumatyczne zawieszenie też się sprawdzi. Szczególnie w samochodzie, który jeździ w długie, międzynarodowe trasy.

 

 

Pytaj nas o miechy:

Piotr Damaziak

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 605 910 883

Joanna Dusza

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Użytkowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Użytkowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 605 900 089

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325

 

Combo Cargo - sprzedaż ruszyła

Nowy Opel Combo Cargo

4,4 m3 ma nadwozie XL. Na fot. mamy krótsze nadwozie 'Standard', pojemność do 3,8 m3.

Nowe Combo Cargo jest już w Dixi-Car i od razu z solidnym rabatem. Zobacz ceny. Teraz nazywa się 'Cargo' i może mieć 2, 3 lub 5 miejsc.

Ultrapraktyczny samochód na firmę. Zobacz zdjęcia i komplet informacji nt. nowego Combo Cargo.

Osobowa odmiana Combo Life jest już od kilku miesięcy w sprzedaży.

Pytania?

Salon Raszyn/Warszawa, (22) 716 30 20 • Radom, 603‑750‑325, (48) 360 98 26 • więcej kontaktów

Przestrzeń ładunkowa Opel Combo Cargo, paleta EUR

Do Combo Cargo wchodzą 2 europalety, nawet do nadwozia o standardowej długości. Ile wchodzi europalet do dostawczych Opli.

 

 

HDS

HDS

 

 

Combo Life - umów jazdę próbną

Opel Combo Life Elite

Combo Life Elite rozpoznajemy po srebrnej listwie na dole przedniego zderzaka, LED-owych światłach do jazdy dziennej, relfektorach przeciwmgielnych z doświetlaniem zakrętów, przyciemnianych szybach tylnych.

W salonie Radom właśnie zarejestrowaliśmy Combo Life z najbogatszym trimem Elite. Umów test.

Co mamy w Elite? Takie frykasy jak panoramiczne okno dachowe, trzy indywidualne fotele w drugim rzędzie, przyciemniane szyby, relingi. Samochód typowo osobowy. 

Pytania?

Salon Raszyn/Warszawa, (22) 716 30 20 • Radom, 603 750 325 • więcej kontaktów

 

 

Od października 2018 jeszcze więcej dostawczych w Radomiu

Nasz plac jest na Czarneckiego 108. Mamy ponad 100 dostawczych od ręki: busy, blaszaki, zabudowy na Oplach Movano, Vivaro o dmc 3,5 t, a także nowe Combo Life i Cargo.

Centrum aut dostawczych w Radomiu

Na placu przy Czarneckiego w Radomiu (tel. (48) 360 98 26, 603 750 325) promujemy nowe dostawczaki. Zastanawiasz się: nowy czy używany? 90% klientów kupuje dostawczy w leasingu - zobacz jakie raty ma Opel. Czy to będzie 1200 zł/mc za nowy czy 800 zł/mc za używany, firma nawet nie poczuje. A niezawodność, niskie spalanie, brak nieplanowanych przestojów - to wszystko przemawia za nowym.

Opel bije na głowę inne dostawcze swoją doskonałą siecią serwisową i niskimi cenami przeglądów.

Zobacz gamę dostawczych Opli

 

Busy w Radomiu

 

 

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 



Więcej o Oplu Movano

Ceny Van
Ceny Brygadówka
Promocje

Dane techniczne

Fabryczna wywrotka
Zabudowy "polskie"
Pakiety do przestrzeni ładunkowej

Tylny napęd - po co?
Okresy międzyprzeglądowe
Opinie klientów
Euro6 a Movano

 

Cenniki roku prod. 2018

pdf Movano Van

pdf Movano Kombi/Bus

pdf Movano Podwozie i konwersje

 

Cennik Opel Drive Plan

pdf Movano Van

 

pdf Katalog Movano Van

pdf Katalog Movano Bus

pdf Konwersje Opel Movano

pdf Wymiary, szkice

pdf Prezentacja "w pigułce", z polską specyfiką

 

pdf Test "Fleet" 06/2017

pdf Test (Movano vs Jumper)

 

 

Nasi ludzie od dostawczych

Piotr Damaziak

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 605 910 883

Joanna Dusza

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Użytkowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Użytkowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 605 900 089

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325

Opel Drive Plan
Abonament na Movano od 1266 zł netto/mc

Zobacz
Movano ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Movano

Pierwszy w rankingu niezawodności Dekra

1. miejsce w raporcie niezawodności Dekra. Więcej

Pierwsze miejsce

1. miejsce w teście dostawczych polskich czasopism i portali transportowych. Więcej

Verkehrs Rundschau

Green Van, co wynika z niskiego zużycia paliwa. Niemcy, tygodnik "VerkehrsRundschau", miesięcznik "Trucker"

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Pełne odliczenie VAT na polskie zabudowy dla Movano

Oferujemy następujące zabudowy wykonane w Polsce z tzw. homologacją II etapu - pozwala na pełne odliczenie VAT:

  • skrzynia ładunkowa z plandeką i bez, z kabiną sypialną i bez
  • kontener meblowy
  • kontener izolowany, izotermiczny i chłodnia
  • wywrotka.

 

Vivaro, Combo - pytaj.

np. kontener z plandeką

Ocenili nas

"

Od dwóch tygodni jesteśmy posiadaczami Opla Zafiry, którego kupiliśmy w Dixi-Car. Przy załatwianiu ubezpieczenia i finansowania pomogły nam Panie: Ewa Chrzanowska i Agnieszka Szymańska, a przy wyborze, zakupie i odbiorze samochodu Panowie: Piotr Damaziak i Łukasz Sosiński. Wszystko odbyło się sprawnie i miło, więc jesteśmy bardzo zadowoleni. Dziękujemy i pozdrawiamy.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Opel Combo Life premierowa promocja