Dane techniczne BAIC BJ60

BAIC BJ60, dane techniczne. Auto z boku, pustynia, prześwit

Full-size terenówka na ramie do offroadu i na autostradę. Silnik benzynowy Mitsubishi 2.0 Turbo 267KM z miękką hybrydą 48V/10 kW. Napęd 4x4 z blokadami mostów przedniego i tylnego oraz międzyosiową. 8‑biegowy automat firmy ZF. Oto dane techniczne BAIC BJ60.

Największy model w gamie modelowej BAIC. Za atrakcyjną cenę terenówka segmentu E/F do offroadu. Samochód ma być sprzedawany w Polsce. Premiera roku 2024/2025.

 
    BAIC BJ60
Liczba drzwi / liczba miejsc 5 / 5 lub 7
Wymiary nadwozia Długość 5040 mm
Wysokość 1925 mm
Szerokość 1955 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Bagażnik Pojemność bez składania siedzeń 972 l
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) 1836 l
Dzielność w terenie Prześwit (przy pełnym obciążeniu) 215 mm
Kąt natarcia 30 st.
Kąt zejścia 24 st.
Głębokość brodzenia (jest wskaźnik aktualnej głębokości) 750 mm
Masy Masa własna 2200-2320 kg
Dopuszczalna masa całkowita 2700-2920 kg

 

Jednostka napędowa benzynowy BAIC BJ60 Mitsubishi

Czterocylindrowy silnik benzynowy 2.0 Turbo 267KM by Mitsubishi. Miękka hybryda 48V/10kW - belt-generator starter (BSG). 8‑biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF.

Pojemność zbiornika paliwa: 85 litrów

Rozmiary opon: 265/65R18 HT • 275/50R20 HT

 

Silnik benzynowy BAIC BJ60

 
2.0 Turbo 267KM MHEV Automat
Paliwo benzyna +
miękka hybryda 48V
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów 8-bieg. automatyczna firmy ZF (8HP50)
Moc maks. 196 kW/267 KM
Miękka hybryda Integrated starter generator o mocy 10 kW / 50 Nm
Moment obrotowy 406 Nm
Prędkość maksymalna 180 km/h
Przyspieszenie 0‑100 km/h 9,5-10,5 sek.
Norma emisji Euro VI

Pod maską BJ60 pracuje silnik firmy Mitsubishi.

Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.

 

 

Napęd na wszystkie koła BJ60. Part-time 4wd. Blokady mostów i międzyosiowa. Tryby pełzania off-road

Napęd 4x4 • Stały napęd na oś tylną • Dołączana oś przednia • Skrzynia rozdzielcza BorgWarner • Blokady przedniego, tylnego mostu i międzyosiowa • Reduktor • Tryby jazdy 2H, 4H, 4L • Pełzanie w warunkach offroad z prędkością 1‑12 km/h

Zawieszenie przednie: niezależne ze sprężynami śrubowymi i podwójnymi wahaczami • Zawieszenie tylne: wielowahaczowe multi-link, niezależne

Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe z wentylowanymi tarczami • Elektryczny hamulec postojowy EPB

Napęd Baika BJ60 obsługuje benzyny E5 i E10 z domieszką biokomponentów.

Koło zapasowe pełnowymiarowe, zamontowane na tylnych drzwiach, w osłonie.

 

 

 

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowa marka BAIC. Jak wymawiać? Ruszyła sprzedaż w Salonie Warszawa