Dane techniczne BAIC BJ40

BAIC BJ40, dane techniczne

Terenówka na ramie do offroadu i na trasę ekspresową. Silnik Mitsubishi 2.0 Turbo 245KM. Napęd 4x4 z blokadami mostów przedniego i tylnego. 8‑biegowy automat firmy ZF. Przyspieszenie od zera do setki w 9,8 sek. Najbardziej zaawansowany technologicznie model w gamie BAIC. Oto dane techniczne BJ40.

Mniejszy model na ramiegamie modelowej BAIC. Za atrakcyjną cenę terenówka segmentu D do offroadu. Samochód, który ma być sprzedawany w Polsce, to druga generacja modelu, czyli BJ40 II. Premiera roku 2024/2025.

 
    BAIC BJ40
Liczba drzwi / liczba miejsc 5 / 5 lub 7
Wymiary nadwozia Długość 4790 mm
Wysokość 1929 mm
Szerokość 1940 mm
Rozstaw osi 2760 mm
Bagażnik Pojemność bez składania siedzeń  
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu)  
Dzielność w terenie Prześwit (przy pełnym obciążeniu) 220 mm
Kąt natarcia 37 st.
Kąt zejścia 35 st.
Kąt rampowy 27 st.
Głębokość brodzenia 750 mm
Masy Masa własna  
Dopuszczalna masa całkowita  
Przyczepa Maks. masa przyczepy bez hamulca  
z hamulcem do 2500 kg

 

Silnik benzynowy BAIC BJ40 by Mitsubishi

Czterocylindrowy silnik benzynowy 2.0 Turbo 245KM by Mitsubishi. 8‑biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF.

Średnica zawracania: 9,8 m (najmniejsza w segmencie, dzięki funkcji U-Turn. Polega na chwilowym zablokowaniu jednego z tylnych kół przy pomocy systemu elektronicznego)

Droga hamowania: 39,9 m

Pojemność zbiornika paliwa: 85 litrów

Rozmiary opon: 265/65R18

Masa przyczepy z hamulcem: do 2500 kg • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?

 

Silnik benzynowy BAIC BJ40

Jednostka ta pracuje w tzw. cyklu Millera, co oznacza, że legitymuje się osiągami typowymi dla silników o większej pojemności.

 
2.0 Turbo 245KM Automat
Paliwo benzyna
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów 8-bieg. automatyczna firmy ZF
Moc maks. 180 kW/245 KM
Moment obrotowy 386 Nm
Prędkość maksymalna  
Przyspieszenie 0‑100 km/h 9,8 s
Norma emisji Euro VI

Pod maską BJ40 pracuje silnik firmy Mitsubishi.

Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.

 

Napęd 4x4 • Stały napęd na oś tylną • Dołączana oś przednia • Skrzynia rozdzielcza BorgWarner • Blokady przedniego i tylnego mostu • Reduktor • Tryby jazdy 2H, 4H, 4L

Zawieszenie przednie: niezależne, sprężyny śrubowe i podwójne wahacze • Zawieszenie tylne: niezależne, wielowahaczowe

Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe

Napęd Baika BJ40 jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.

Koło zapasowe pełnowymiarowe, zamontowane na tylnych drzwiach.

 

 

Przekrój BAIC BJ40. Skrzynia rozdzielcza, wał napędowy, zawieszenie przednie i tylne

 

 

 

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowa marka BAIC. Jak wymawiać? Ruszyła sprzedaż w Salonie Warszawa