Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Poznaj Opla i okolice Dixi‑Car: Pomiechówek - Serock

Opel Corsa jazda próbna na weekend

Tym razem testujemy Corsę. Wybierz swój model i zapisz się na jazdę próbną tutaj.

Rodzinna trasa na cieplejsze miesiące, bo kąpielowa i ze spacerem w koronach drzew. Ruszamy spod Dixi‑Car Raszyn, testujemy Opla Corsę. Mniej zabytków, więcej ruchu i atrakcji dla dzieci - Pomiechówek i Serock. Dopiero pod koniec wyprawy docieramy ścieżką wzdłuż Zalewu Zegrzyńskiego do cienistego Wąwozu Szaniawskiego w Zegrzynku, gdzie w zadumę wprawia tablica poświęcona losom dramaturga i jego dworku.

A. Wyruszamy nową Corsą na weekend spod OPEL Dixi-Car Raszyn

B. Pomiechówek, park Dolina Wkry

W Pomiechówku ścieżka przyrodnicza. Wiaty edukacyjne, place zabaw, ścieżka w koronach drzew (Park Dolna Wkry). Anię (na foto) spotkasz na co dzień w serwisie Dixi-Car Raszyn, jest doradcą technicznym. A Dorotkę usłyszysz przez telefon, pamięta o przeglądzie, wznowieniu polisy, ale też informuje o kampanii naprawczej importera, czy wymianie opon.

C. Serock

Serock położony jest na wysokim brzegu Narwi - wokół cudowny krajobraz. Atrakcje w miasteczku to m.in. przystań żeglugi pasażerskiej, trasy spacerowe czy wąwóz przy górze Barbarki. Zarówno młodsi jak i starsi znajdą tu dla siebie miejsce do wypoczynku. W Serocku można także uprawiać sporty wodne oraz wędkowanie. Idąc brzegiem Zalewu w kierunku Zegrza, dotrzemy do Wąwozu Szaniawskiego w Zegrzynku, z zachowanym fundamentem dworku dramaturga i tablicą z historycznymi zdjęciami i opisaną historią tego zakątku. Obok przystań PTTK, obecnie funkcjonująca jako Klub Mila. Byliśmy, zwiedziliśmy, dobrze się bawiliśmy i polecamy.

Insignia dla Rodziny / off-road

Opel Insignia kombi dla rodziny off-road, wieża widokowa, Mazowiecki Park Krajobrazowy

Insignia może pełnić rolę samochodu rodzinnego i do off-road'u. Samochód nie tylko do firmy. Sprawdziliśmy to w Mazowieckim Parku Krajobrazowym.

Nowa Insignia z Dixi-Car w weekend pojechała przez Górę Kalwarię za Wisłę, w mniej znane rejony Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Jeden z wilgotniejszych okołowarszawskich parków rzucił Insigni wyzwanie w dżdżyste przedwiośnie 2021 roku. Off-roadowy test Insignia zaliczyła, i podtrzymujemy zdanie, że stosunek właściwości jezdnych, pojemności nadwozia do kosztu zakupu i utrzymania jest tu jeden z najlepszych w gamie Opla.

Zobacz oferty Insigni w wirtualnym salonie. Zapraszamy!

Salon Warszawa / Raszyn

SsangYong Tivoli Joy 1.5 163KM MT6 2WD

benzyna, skrzynia manualna, kolor Grand White, '2023

Cena 92 400  zł

Rata od  933 zł/mc   Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy

Więcej samochodów od ręki

Używane

OFERTA DNIA

Opel Astra V 1.6 cdti SalonPL Navi Serwis Gwarancja Vat23%

Diesel , 2018 , skrzynia manualna , kolor srebrny metalic

od 42900 cena brutto

Opel Astra IV 1,6 CDTI 110KM, Xenon, Navi, pakiet zimowy

Diesel , 2014 , skrzynia manualna , kolor brązowy metallic

od 29900 cena brutto (faktura vat-marża)

Więcej samochodów używanych

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!

02.2023

SUVy i crossovery SsangYong. Made in Korea. 5 lat gwarancji

48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl

Warszawa

Radom

Przejdź na górę strony Powrót do góry