Opel Combo Cargo Flex. Samochód jest 5‑osobowy, załogowy. Przegrodę Flex możemy jednak przesunąć, by powiększyć przestrzeń ładunkową. Tylną kanapę wtedy składamy, i uzyskujemy przestronny 2‑osobowy samochód dostawczy. Mało kto wie, że takie cudo istnieje. Samochód 2 w 1.
Co wybrać: prezentowane Combo Cargo Flex czy może osobowy Combo Life? Obydwa modele są 5-osobowe (Combo Life może być też 7-osobowy). Combo Cargo 5-osobowe ma zawsze wydłużone nadwozie XL, natomiast Combo Life może mieć standardową długość, lub wydłużoną XL.
Napęd spalinowy (benzyna/diesel) jest wśród samochodów fabrycznie nowych dostępny w Combo Cargo. Combo Life jest już obecnie tylko elektryczne (jako nowe w salonie; egzemplarze używane oczywiście są spalinowe).
Zdecydować powinno to, czy potrzebujemy bardziej samochodu dostawczego, czy osobowego. Combo Cargo Flex ma trzy rzeczy, których nie ma Combo Life:
Cena zakupu nowego Combo Cargo Flex z napędem spalinowym jest niższa niż elektrycznego Combo-e Life.
wydłużony
Samochód dostawczy 5-osobowy. W Combo Cargo Flex są zawsze prawe i lewe drzwi przesuwne.
Ruchoma stalowa przegroda kabiny (krata) Flex Cargo z otworem na długie przedmioty.
W Combo Cargo załogowym mamy drzwi tylne dwuskrzydłowe, asymetryczne, typowe dla samochodów dostawczych. W Combo Life jest klapa unoszona do góry.
Konfiguracja dwuosobowa. Drugi rząd siedzeń złożony, przegroda Flex Cargo przesunięta do przodu. Długość przestrzeni ładunkowej ok. 2110 mm, a biorąc pod uwagę, że fotel pasażera jest składany, a przegroda Flex Cargo ma otwór na długie przedmioty, można przewieźć dłużycę o długości nawet 3440 mm.
Złożona kanapa, możliwy załadunek przez drzwi boczne. Kanapa jest dzielona w proporcji 60:40, co pozwala jechać z długimi przedmiotami w trzy lub cztery osoby, przy wykorzystaniu otworu w przegrodzie Flex Cargo.
Konfiguracja pięcioosobowa. Pięc miejsc, a przestrzeń ładunkowa i tak ma głębokość 1051 mm. Podłoga przestrzeni bagażowej pokryta tworzywem sztucznym jest we Fleksie standardem.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Z przodu dostawczo-osobowe Combo wygląda jak samochód osobowy. Obręcze kół stalowe 16x6,5" z oponami o niskim oporze toczenia 205/60R16 XL 96H. Dla jeszcze bardziej osobowego wyglądu, można dobrać większe kołpaki felg i srebrny, grafitowy, lub granatowy lakier nadwozia.
Deska rozdzielcza, tapicerki jak w samochodzie osobowym. Dostępny jest silnik benzynowy 1.2 Turbo 130KM oraz diesle 1.5 102KM lub 131KM. Skrzynie biegów manulane lub automaty 8-biegowe. Rusza produkcja Combo Cargo z napędem elektrycznym.
Przestrzeń ładunkowa jak w pojeździe użytkowym.
Fotel pasażera w załogowym Combo ma kładzione na płasko oparcie i podłokietnik.
Tempomat, multimedia sterowane z kierownicy, oraz klimatyzacja są w standardzie w 5‑osobowej brygadówce Opel Combo Cargo Flex.
Firmy usługowe, budowlane, rzemiosło, katering, hotele, handel - dla nich stworzono Combo Cargo Flex. Po pierwsze jest możliwość przewiezienia pięciu osób, albo znacznego powiększenia przestrzeni ładunkowej poprzez złożenie tylnej kanapy i przesunięcie do przodu stalowej przegrody Flex. Po drugie - drzwi tylne asymetryczne dwuskrzydłowe, otwierane na boki. Po trzecie, wydłużone nadwozie XL jest w towosie Combo Cargo standardem. Tak skonfigurowanych samochodów jest mniej na rynku niż o standardowej długości nadwozia. Wartość rezydualna przy odsprzedaży używanego auta będzie odpowiednio wyższa.
Jednoosbowe działalności, gdzie właściciel ma rodzinę - dla nich również 5-osobowe Combo Cargo jest nader ciekawą propozycją. W obecnym otoczeniu rynkowym, jeśli zdarzy się tak, że Combo Cargo Flex jest u dealera dostępne do odbioru od ręki, a na typowo osobowe Combo Life trzeba by czekać, warto skorzystać z okazji.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
Opel Movano C L3H2, 2,2 CDTI 165KM, Kamera, czujniki, zabudowa, jak Nowy, VAT23%, rok prod. 2021
od 109900 zł
cena netto
Renault Trafic L2H1 1,6 DCI 120KM, brygadówka, 6os, navi, kamera, VAT23%, rok prod. 2019
od 70650 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, Klima Auto Kamera Salon, rok prod. 2020
od 86090 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Gotowy? Poproś o ofertę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!