Dane techniczne BAIC Beijing 7

BAIC Beijing 7, dane techniczne

Mocny, czterocylindrowy napęd 177KM, odpowiedni do masy samochodu. Szybki, dwusprzęgłowy Automat 7DCT w standardzie. Prędkość maksymalna 199 km/h. Wygodny pojazd na autostrady i trasy ekspresowe. Mega wykończony i wyposażony. Oto dane techniczne BAIC 7.

Maksimum cena / wyposażenie w gamie modelowej BAIC. Za tę cenę SUV praktycznie segmentu E.

 

Wymiary nadwozia

Beijing 7

Wymiary nadwozia BAIC Beijing 7

 

 

    BAIC 7
Liczba drzwi / liczba miejsc 5 / 5
Wymiary nadwozia Długość 4745 mm
Wysokość 1715 mm
Szerokość 1892 mm
Rozstaw osi 2800 mm
Prześwit (przy pełnym obciążeniu) 200+ mm
Bagażnik Pojemność bez składania siedzeń 410-450 l
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu)  
Masy Masa własna 1650 kg
Dopuszczalna masa całkowita 2095 kg
Przyczepa Maks. masa przyczepy bez hamulca  
z hamulcem do 1500 kg

 

Pokrywa napędu rozrządu. Silnik benzynowy BAIC 1.5 Turbo

Czterocylindrowy silnik 1.5 Turbo 177KM. Wspierający ekonomię eksploatacji bezpośredni wtrysk benzyny do komór spalania. Szybka, dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów 7‑biegowa.

Pojemność zbiornika paliwa: 60 litrów

Rozmiary opon: 235/55R19

Masa przyczepy z hamulcem: do 1,5 tony • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?

 

Przeglądy

Wymiana oleju co 1 rok / 20 000 km.

pdf Interwały i zakres przeglądów BAIC 7 (taki sam, jak dla BAIC 5)

 

Silnik benzynowy BAIC 7

Jednostka ta pracuje w tzw. cyklu Millera, co oznacza, że legitymuje się osiągami typowymi dla silników o większej pojemności.

 
Beijing 7 1.5 Turbo 177KM Automat
Paliwo / typ silnika benzyna / A156T2H
Pojemność / liczba cylindrów 1498 cm3 / 4
Rozrząd Napędzany paskiem (wymiana po maks. 180 tys. km).
Cztery zawory na cylinder.
Skrzynia biegów 7-bieg. automatyczna, dwusprzęgłowa 7DCT
(typ DCT380)
Moc maks. 130 kW/177 KM
Moment obrotowy 305 Nm przy 1500‑4250 obr./min.
Prędkość maksymalna 199 km/h
Przyspieszenie 0‑100 km/h 9,9 s
Norma emisji Euro VI

Producent silnika: BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd.

Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.

 

Napędzana oś: przednia • Zawieszenie przednie: kolumny McPhersona • Zawieszenie tylne: niezależne, wielowahaczowe

Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe

Napęd Baika Siódemki jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.

Koło zapasowe dojazdowe.

 

 

 

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowa marka BAIC. Jak wymawiać? Ruszyła sprzedaż w Salonie Warszawa