Dane techniczne BAIC Beijing 3

BAIC Dane Beijing 3, poduszki powietrzne, ilość miejsca w kabinie

W danych technicznych BAIC 3 zwraca uwagę pełnowymiarowość modelu. Szerokość i wysokość samochodu są tylko marginalnie mniejsze niż w Piątce, co wskazuje na to, że Beijing 3 ma przestronną kabinę. Do tego duży prześwit (bardziej SUV niż crossover), umiarkowane zużycie paliwa. Łańcuch rozrządu.

Rozbierając na czynniki pierwsze konstrukcję, zwraca uwagę EPB - elektryczny hamulec postojowy, promujący i komfort, i niezawodność tego newralgicznego podzespołu.

 

Wymiary nadwozia

Beijing 3

Wymiary nadwozia BAIC 3

 

 

    BAIC 3
Liczba drzwi / liczba miejsc 5 / 5
Wymiary nadwozia Długość 4325 mm
Wysokość 1640 mm
Szerokość 1830 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Prześwit 180 mm
Bagażnik Pojemność bez składania siedzeń 390 l
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu)  
Masy Masa własna 1325 kg
Dopuszczalna masa całkowita 1750 kg

 

Silnik benzynowy 4-cylindrowy BAIC 1.5 136 KM, sprzęgło, rozrusznik, filtr oleju

Czterocylindrowy silnik benzynowy 1.5 Turbo. Widoczny docisk sprzęgłowy współpracujący z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Łatwo dostępny filtr oleju.

Pojemność zbiornika paliwa: 46 litrów

Rozmiary opon: 215/50R17

 

Przeglądy

Wymiana oleju co 1 rok / 15 000 km.

pdf Interwały i zakres przeglądów BAIC 3

 

Silnik benzynowy BAIC 3

 
Beijing 3 1.5 Turbo 136KM
Paliwo / typ silnika benzyna / A151R2
Pojemność / liczba cylindrów 1499 cm3 / 4
Rozrząd Napędzany łańcuchem (bezobsługowy), cztery zawory na cylinder
Skrzynia biegów 6-bieg. manualna
Moc maks. 100 kW/136 KM
Moment obrotowy 210 Nm przy 2000‑4500 obr./min.
Prędkość maksymalna 180 km/h
Przyspieszenie 0‑100 km/h 11,2 s
Spalanie średnio wg WLTP 8,5 l/100 km
Norma emisji Euro VI

Producent silnika: BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd.

Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.

 

Napędzana oś: przednia • Zawieszenie przednie: kolumny McPhersona • Zawieszenie tylne: belka skrętna

Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe • Hamulec postojowy: elektryczny EPB (Electric Park Brake). Aktuatory sterowane elektronicznie zintegrowane z tylnymi zaciskami hamulcowymi. Wykorzystuje klocki hamulcowe osi tylnej (brak szczęk pomocniczych).

Napęd Baika Trójki jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.

 

 

 

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!

03.2024

BAIC Beijing 5 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 3 samochód do jazdy próbnej

Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.

A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Godziny pracy salonu



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowa marka BAIC. Jak wymawiać? Ruszyła sprzedaż w Salonie Warszawa