110-konny Crossland X - skrzyżowanie pojemnego minivana z sylwetką terenówki (czyli crossover), czeka już przed salonem Dixi-Car, gotowy do testów. Bogata wersja Elite - zobacz na zdjęciach, co ma.
Real foto. W intensywnym słońcu biały lakier Summit wygląda nawet szlachetniej. W odróżnieniu od podrasowanych zdjęć producenta, tu masz nagie fakty.
Zainteresowany zakupem tej topowej wersji? Zobacz foto poniżej, odbądź jazdę testową.
Crossland X do jazd próbnych przed salonem Opel Radom.
Darmowy, biały lakier w zestawieniu z na czarno lakierowanym dachem i srebrnymi skid plate'ami wygląda super.
Skóra na kierownicy starannie przeszyta pomarańczową nicią - sportowy, suv-owy akcent.
Zestaw multimedialny IntelliLink R4.0, 7-calowy wyświetlacz dotykowy, USB, Bluetooth.
Chromowana i profilowana ramka głośnika w tapicerce drzwi kierowcy - takie dodatki podnoszą ogólne wrażenie, jakie robi samochód na rodzinie, znajomych. Przyjemniej się jeździ.
Każdy poziom wyposażenia Crosslanda (nawet bazowa Essentia) ma przednią kamerę - rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości, system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu. Co natomiast ma prezentowana na zdjęciach, bogata wersja Elite?
Jak bardzo wysunięta jest konsola środkowa względem reszty deski - to dla przestrzeni na nogi dla siedzących z przodu.
Dla siedzących z tyłu jest duży schowek z odsuwaną, żaluzjową pokrywą, zlokalizowany między oparciami przednich foteli. W tle widać fajnie wyprofilowaną dźwignię hamulca ręcznego.
Nowym oplowskim zwyczajem tylną klapę odblokowujemy naciskając dolną część logo Opla.
Chromowana listwa w tylnej lampie. Czarny dach z chromem zmieniającym percepcję sylwetki pojazdu - patrz foto z boku.
Pomimo sylwetki crossovera, gołym okiem widać, że priorytetem jest pojemność kabiny.
Biały crossover Crossland X przed salonem Dixi-Car Radom. Praktyczność minivana Meriva w nowej, suv-owej odsłonie.
Crossland ma światła dzienne LED.
też wersja Elite, ale z innymi felgami. I lakier pomarańczowy Amber metalik.
Rata od 918 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Rata od 1013 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
"Auto Świat" nr 34/2017 z 21.08.2017 testuje: Opel Crossland 1.2 Turbo 130KM, Renault Captur TCe 120 118KM, Mazda CX-3 Skyactiv-G 120KM. Zobacz, kto wygrał (tabelka na ostatniej stronie testu).
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.